Elérhetőségek - kapcsolat
Minden, a menüpontokban felsorolt kezelésekre telefonon lehet bejelentkezni, ill. több alkalomnál az alkalmakat lefixálni.
Utóbbira személyesen is mód van, az első személyes találkozó alkalmával. Mivel jómagam végzem a kezeléseket, így a megbeszélt idő előtt nem érdemes érkezni, mert
Spa kezelést, vagy Tanácsadást, vagy valamilyen Terápiát nem szakíthatok meg, hogy beengedjem, ezért kérem szíves megértésüket és együttműködésüket, köszönöm!
A címünk: 1039 Budapest III., Margitliget u. 2. 13. em. 143. ajtó
(zöld színű szigetelt ház; a kaputelefonon (kiírt név Takács Éva) mindenképp fel kell szólni, csak így
tudom a főbejáratnál beengedni; a 13. emeleten pedig a 3 lift egyikéből
kiszállva rögtön balra az első ajtó a mienk, a
bejárati ajtón a DOLJA név is szerepel már.)
A Szentendre-Békásmegyeri HÉV békásmegyeri megállójától gyalog kb. 8-10
percnyire vagyunk, de busszal is megközelíthető a ház. A Csobánka tértől 5 perc
a távolság. Autóval érkezőknek ajánljuk a GPS használatot, az autóforgalom
egyirányúsítása miatt, a parkolás a ház előtt és a környéken ingyenes. A ház
előtt van közvetlenül az ún. Táncsics-park, játszótér, ahol nagyobb gyerekekkel
érkezők, akiknek nem kell már felügyelet, igénybe vehető.
A telefonszámom: Takács Éva - (Dolja Terapeuta): + 36 20 467 4442
E-mail cím: dolja.terapia@gmail.com
Ha nem tudom felvenni, az ismeretlen- de nem külföldi- számokat később visszahívom,
de javaslom üzenet hagyását (prioritás a viber, de lehet sms is). Nyugodtan
írjon is, amint módomban áll, válaszolok is.
A Nyitvatartás a vendégforgalomhoz igazodik, mindenkit kizárólag előjegyzéssel
tudunk fogadni, de alapvetően hétköznap 09.00-től 19.00-ig lehet jönni, és
persze rugalmasak vagyunk, ettől eltérő időpontokat is lefixálhatunk, egyes
napokon előbb is nyithatunk, vagy tovább is nyitva maradhatunk, ill. pl. ha sok
a bejelentkezők száma, akkor egyes szombatokon, vagy ünnepnapokon is nyitva leszünk.
Fizetési lehetőségek: készpénz, azonnali átutalás, és bankkártyás fizetés.
FONTOS!
A kezelésekkel kapcsolatban felhívnánk a figyelmet arra, hogy amennyiben a
megbeszélt időpontban nem jön el a Vendég, az teljesítettnek számít, a
lemondásra 24 óra áll rendelkezésre, írásban vagy telefonon, amennyiben ez sem
történik meg, vagy nem időben, az is olyan, mintha a kezelés megtörtént volna,
ez az ún. rendelkezésre állási díj.
Amennyiben késve érkezik a vendég, időarányosan annyival kevesebb időt tudunk a
kezelésre fordítani - nem vehetjük el a pontosan érkező vendég idejét - azonban
ha ez a késés olyan szolgáltatásnál történik, ami gátolja a kezelés
sikerességét, szintén teljesítettnek kell tekintenünk.
Térkép - Útvonaltervezés lehetősége